Джулинський ліцей Джулинської сільської ради

Тиждень початкових класів - 2021

Ефективним засобом STEM- освіти є використання конструктора LEGO. Упровадження міжнародної програми « Шість цеглинок» є ще одним підтвердженням ефективної взаємодії STEM та НУШ. ЯДС . Підсумок уроку «Піраміда успіху». 

Впровадити методи STEM- освіти в освітній процес не важко, потрібна лише мотивація вчителя, творчий підхід до пояснення навчального матеріалу та вміння пояснити учням зв‘язки між предметами та дисциплінами у вивченні конкретних процесів. ЯДС. Дослід «Вода і олія». Цей дослід демонструє здобувачам освіти різні властивості, що їх можуть мати рідини. На основі цього досліду було легко пояснити, яку екологічну небезпеку становить нафта і іі продукти, що потрапляють у водні ресурси.

Лариса Федоришина, класний керівник 2-А класу

Активно впроваджуємо елементи SТЕAМ- напрямку в освітній процес. Дослідження на уроці ''Я досліджую світ'' у 2-Б класі ''Три стани води''.

Галина Івасик, класний керівник 2-Б класу

Завдання STEM освіти в молодшій школі - створювати попередні умови для розвитку інтересу в учнів до природничих і технічних дисциплін. Любов до виконання роботи, отримання реального результату є основою розвитку інтересу учнів до навчання. Уроки STEM – розважальні і динамічні, що не дають дітям нудьгувати. Здобувачі освіти не помічають, як проходить час на заняттях, а також зовсім не втомлюються. На уроці ЯДС здобувачі освіти 3-Б класу провели дослідження «Вулкан у банці». Під час експерименту діти мали можливість виготовити моделі для досліджень, порівняти здобутий результат з припущенням, перевірити достовірність інформації, насолоджуватися видовищем виверження вулкана.

Варвара Гоменюк, класний керівник 3-Б класу



« повернутися до списку новин