Джулинський ліцей Джулинської сільської ради

Новини

 

#JustClass

Дата створення: 12:43 18.04.2024

Компанія «Нові знання» разом з #JustClass зробили інтеграцію, що відкриває нові горизонти у навчанні учнів.

Розвиток і формування ключових компетентностей під час уроків природничо-математичного циклу

Дата створення: 12:33 15.04.2024

Розвиток і формування ключових компетентностей є головним завданням кожного навчального заняття

Розвиток ключових компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу

Дата створення: 12:23 15.04.2024

Під час уроку української літератури у 6-Б класі (учитель Діана Продан) спостерігався розвиток таких компетентностей:

Урок географії у 7 класі

Дата створення: 12:37 10.04.2024

Під час уроку географії (учитель Ганна Івасик) 7-класники вдосконалювали практичні уміння та навички характеризувати природні зони материка за тематичними картами атласу, вчилися робити висновки, виділяти головне та узагальнювати з отриманої інформації. Учитель формує в учнів наукове розуміння природи, загострює увагу на сучасних глобальних екологічних проблемах, спонукає обговорювати шляхи їх вирішення.

Ворогам - кришка!

Дата створення: 13:01 08.04.2024

Урок математики в 3 класі

Дата створення: 13:16 20.03.2024

Урок фізичної культури в 4-А класі

Дата створення: 12:39 12.03.2024

Під час проведення уроку фізичної культури у 4-А класі (учитель Варвара Гоменюк) спостерігався розвиток і формування таких ключових компетентностей як спілкування державною мовою, здоров‘язберігаюча, математична, культурна, навчання впродовж життя, соціальна та громадянська.

Моніторингова робота з математики

Дата створення: 12:36 01.03.2024

У 3 класі (учитель Мельник Руслана) адміністрацією ліцею була проведена моніторингова робота з математики. 

Особливості НМТ-2024

Дата створення: 12:56 28.02.2024

Урок математики в 4-Б класі

Дата створення: 12:40 23.02.2024

Змістовним і цікавим був урок математики у 4-Б класі (учитель Галина Івасик- Мисліборська). Школярі узагальнили знання про задачі, які містять однакову величину, повторили способи множення на 9, 99, 999. Усний рахунок і математичний диктант сприяли актуалізації знань про прийоми усних обчислень.Фізкультхвилинка та вправи для очей розвантажили дітей. Здобувачі освіти активно працювали у парах, самостійно та біля дошки. З метою формування ключових та предметних компетентностей учителька застосовувала інтерактивні форми і методи роботи ( мозковий штурм, ігрова ситуація ''Хто у якому будиночку живе?'', онлайн-вправа ''Правильна відповідь''), використовуючи діяльнісний підхід до навчання. На етапі рефлексії діти висловились про те, що їм вдалося засвоїти якнайкраще та те, над чим ще треба попрацювати. ''Піраміда успіху'', яку створили школярі, продемонструвала особисті досягнення дітей на уроці. Усім було цікаво і пізнавально!